mandag den 16. januar 2012

jeg har den her ekskæreste...

Hej søde læsere..
jeg sad igår og snakkede med nogle veninder om kærester,
ekser, ovs.. så kom vi til at snakke om min aller første rigtige
kæreste.. så jeg skrev til ham.. bare sådan, og så begyndte vi
at skrive sammen.. og jeg fik helt ondt i maven, som en nyforelsket
lille pige. den her eks.. var jeg sammen med for første gang da jeg
var 12-13 år, og har siden nok været sammen med ham 5-6 gange..
Nok alt i alt 1 år - plus/minus, og har været on/off i sååååå lang tid.
og så for ikke så længe siden skrev han i fuldskab alt muligt.. til info er
han ALT for ærlig i fuldskab. de værste kom dog sent om aftenen..
'jeg savner dig...hvis du ikke havde slået op,  tror jeg
stadig at vi havde været sammen i dag..'
og dagen efter kunne han ikke huske det, men sagde han var ærlig. 
oh my f*cking god.
"/#%&)#=!¤(%&%#¤& ¤(=!#¤(?!!!!
kærlighed stinker - man burde blive nonne..
Ved dog heldigvis at jeg ikke er den eneste der 
græder over spildt mælk.. eller noget...
Well, tror jeg vil se hangover 2 og gå i seng!
Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar