torsdag den 23. februar 2012

'man lærer hele livet'

som min far desperat forsøger at fortælle mig, lærer man hele livet..
men forestil dig hvis man skulle gå i skole hele livet? Personligt tror
jeg ikke jeg ville kunne holde til at sidde dag ud, og dag ind med 
at høre på alle de informationer vi bliver ved at få smidt i hovedet,
samt at sidde sammen med de samme mennesker, resten af livet..
Well, ja.. jeg sidder i skole lige nu, surprise!
Vi har AT forløb lige for tiden, og PT sidder vi bare og får en
hel masse informationer, og jeg har lidt svært ved at holde mine
øjne åbne, da det ikke er vildt interessant, så når jeg engang får fri
om nogle tusinde år, vil jeg ud og gå en skøøøøn tur! 
Vejret er SÅ lækkert her!
Hyg jer læsere, det er snart weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar