tirsdag den 6. december 2011

alt, alt, alt for meget skole!

Pyh, skole til halv tre, med tysk, matematik, idræt og latin tegner jo ikke til nogen
speciel dejlig dag, eller hvad?! tysk eller matematik er jo aldrig nogen succes, og 
når det kommer til idræt er det jo heller ikke altid lige sjovt! Men i de næste par
uger står den på dans i de ugentlige timer! Om det var  sjovt? ja! vores 1,50 m høje 
idrætslærer med gedeskæg og briller, dansende... bare billedet... hæhæhæhæhæ!
MEN, efter skole... hje.. slappe af... mmmmh... 
...ej, det var det vidst ikke alligevel. Den stod på den ugentlige børnepasning af søde
simon, som altid har energi som en duracell kanin, og næh! om han ikke i dag skulle have
en ven med hjem! jeg var forberedt på kaos, tuderi og at ligge så død i aften at jeg ikke 
ville have energi til at cykle hjem. men næh, de underholdte sig selv i 3 hele timer,
og jeg fik lavet mine lektier! Så alting ender vel godt i sidst ende?
Og oveni købet kommer jeg hjem til nogle dejlige streger på lectio der siger fri 12.45 imorgen!
Så det skal fejres med min søde veninde Freja, som har love at hjælpe med fysikrapport.
Skønt, Skønt, Skønt! :-)
- kys herfra.

1 kommentar: