onsdag den 21. december 2011

Anton aus Tyrooooool !

Om små 30 dage sidder jeg i bilen på vej til Østrig!
Lige nu sidder jeg dog og hører på alt andet end opløftende skiferie..
P.t. sidder jeg i Ø5 på skolen, og hører AT fremlæggelser om primtal..
Fedt, Fedt, Fedt! men... om en time er der jule afslutning (med gratis 
risalamande, mmh) og så er der feeeeeerieeee! ENDELIG! det her 
skoleår er gået voldsomt hurtigt, men alligevel går den her tid med
fremlæggelser, eksamen ovs. langsomt... 
Nu er der kun 3 dage til jul, og jeg ved allerede hvad jeg får
i julegave, hæhæhæhæ... jeg er forfærdelig til julegaver.
Hemmeligheder og overraskelser er det værste! Så hvert
år så snart der er julegaver i huset, lister jeg rundt og tjekker,
er efterhånden mester til at opspore julegaver!

God Jul herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar