tirsdag den 13. december 2011

skoooooole... det er jo ikke så fedt!

Sidder her på skolen og har tysk.. mmh, alt andet end mit ynglingsfag!
Well, men så mens jeg sidder og modtager ubrugelig viden om sein, 
haben og så videre.. og videre... så sad jeg og så på billeder fra i sommers!
Her i sommmers var jeg med mine forældre og min bror i USA!
for jer (nok de fleste!) er det en rejse værd! Det er den største oplevelse
jeg nogensinde har fået! Vi startede i New York hvor vi boede på 
Manhatten i en uge, 20 meter fra Time Square. Det var vildt!
Herefter tog vi roadtrip igennem Florida, i lidt over 2 uger.. 
Den rejse påvirkede mig så meget, at jeg planlægger at flytte til 
USA senere i livet! Well, men nu har jeg så overhoved ikke fået
noget som helst i tysk med! Så jeg må hellere smutte og få bare lidt med!
- kys!
her er min søde lillebror og jeg. OG JA!
det er min lillebror, selvom han er meget højere end mig..
men sådan er det at have en lillebror på 14, som er 187 :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar