torsdag den 29. december 2011

jul jul jul, serie marathon, og min skøre familie!

okay, tal om en ok jul!
Jeg har haft en masse dejlige dage med de sødeste venner,
og juleaften med den skønneste, skøreste familie!
I julegave fik jeg blandt andet hele 2900 happiness
serien! så jeg lukkede mig inde på min værelse d. 25,
og så løs. Herefter har jeg haft nogle skønne dage på
Rømø ved min farfar, været til familiefest og slappet af.
Så igår og i dag har jeg været sammen med en veninde
som jeg nu har lånt en anden serie af, som jeg nu er besat af...
Pretty Little Liars!
for jer der endnu ikke har set den, se den!
Det er en tøseserie, men med action, krimi og drama!
DEN ER FANTASTISK!!!!!
Jeg har været klistret til skærmen, og er stadig ikke færdig, så
nu vil jeg ønske jer et fantastisk nytår, og låse mig inde
med min nye ynglings serie!
KYS!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar