lørdag den 10. december 2011

Chicks, Party, Tears and Wild Nights!

Det kan godt være jeg ikke går i byen weekend, efter weekend. Men DAMN!
igår gik vi til den da. Julefest på skolen, og det startede vi da lige ud med en
forfest for alle de søde tøser fra VE klassen, og så skulle der ellers festes igennem! 
Det var den dejlgste aften, med de dejligste piger, det var vildt - og det var skønt at 
have en aften uden problemer, eller ting at skulle tænke over. Det eneste på hovedet 
var hvor mange penge der var tilbage, og hvor min ørering blev af? hmmmm... MEN!
..der er altid et men! Min søde.. eller ikke så søde.. (eks)kæreste skulle selvfølgelig
ødelægge min aften. ( det skal lige siges det ikke er mere end en uge siden at vi slog
op, dvs. han slog op.. OG vi går i klasse sammen, lækkert? jeps!), Well, jeg fik at 
vide at han havde været lidt rundt omkring liiidt for tidligt efter vi var slået op dvs. 
samme dag.. så jeg stortudede, men hvad er venner til for? Her vil jeg benytte lejligheden
til at fortælle om min veninde Frederikke, som jeg har gået i folkeskole med i 10 år,
..og som jeg nu også går i gym klasse med. Som er den sødeste, dejligste, mærkeligste 
veninde man kunne ønske sig, som selvfølgelig gav en drink, og hev mig ud på dansegulvet
hvor vi fyrede den af resten af aftenen! 

Boyfriends is an amazing thing, but there ain't no boyfriend that will ever replace your girlfriends. <3

My girlsssssssss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar