torsdag den 8. december 2011

så seriøst det er at gå på gymnasium!

Hej søde læsere.
Jeg sad lige og lavede en masse lektier, da jeg så at det nye album fra
Nickelback er kommet! HELL TO THE YEAH! glad? tror jeg nok!
Nu ved jeg ikke hvor store fans i er, eller om i overhoved kender dem,
men hvis i ikke gør, så er de helt klart værd at bruge noget tid youtube på.
Blandt andet sangen Lullaby blev hurtigt hentet ned på min Ipod, som er
en anden ting jeg ikke kan leve uden. Der er intet som musik, intet kan 
sige noget som en sang kan... Musik er den dejligste udtryksform!
Hvis bare jeg dog kunne synge uden at nogen med et snuptag har nedlagt
mig, og fået mig til at svore at jeg ikke åbner munden igen, hæhæhæ.
Ej! jeg elsker at synge, og min bruser er min største fan, men ligefrem
smukt synger jeg ikke, jeg synger nok ligeså godt som kidd.. 
Anyway! det jeg ville fortælle jer om i dag, var vores billedkunst time i dag! 
Jeg har i dag med min veninde lavet et billedkunst projekt som jeg syntes
jeg ville dele med jer, for at vise hvor ULTRA SERIØST det er at gå
på gymnasiet.. - kys herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar