søndag den 11. december 2011

OnePiece, Surprises and Family!

HELL TO THE YEAH!
da jeg igår kom hjem fra arbejde med de vildste tømmermænd lå der en mail, samt et brev til mig,
som ville redde min dag! Nu er det sådan at jeg er hende der der altid får at vide at 'når man ikke
har held i spil, har man held i kærlighed' jup, i'm a looser in games.. MEN MEN MEN! så fik jeg en 
mail fra min ynglings shoppeside Trendsales.dk, som har meddelt mig at jeg er den heldige vinder af
deres pakkekalender, og at jeg har vundet smykker for 1800 kr!!!!! ARG! jeg flippede helt ud jo!
så nu går jeg bare og glæder mig.. og så kom jeg jo i tanke om at jeg havde fået et brev også!
Så da jeg åbnede den mystiske konvelut ligger der et hånskrevet blev på 2 tætskrevne sider fra
min veninde der lige nu er på udveksling i USA! amen så bliver det jo ikke bedre.. skønt, skønt!
OG! så fandt jeg jo lige ud af at OnePiece har 30% off i dag.. så kunne jeg jo ikke stå for det..
Så jeg er nu ejer af den dejligste OnePiece, og 800 kroner fattigere! men hvad så! den bliver min
bedste ven når jeg skal til afterski i Østrig, oh yeah! Tror nok lige jeg glæder mig til Skifere!
Jeg er skibesat, og tæller dage til at turer går til Sankt Anton!
KYS!
..ville sætte et billede af en pige ind, meeeen så var han lidt sød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar