fredag den 16. december 2011

jumpiiin!

Ja! i dag har jeg så været til eksamen i naturvidenskab, så spændende som det 
nu end er... jeg var SÅ nervøs, og havde egentlig ikke rigtigt forberedt mig.. 
så da jeg kom ind kunne jeg ikke svare så godt.. men jeg fik 7! HELL YEAH!
Det er jo helt okay! Så bagefter tog jeg på arbejde hvor jeg var i 6 og en halv time...
og nu er jeg helt død.. så kom jeg hjem til min familie, og så fik jeg et at de der
øjeblikke.. et af de øjeblikke hvor man virkelig kan mærke hvor højt man elsker
sin familie.. så alt i alt har det været en lang, hård men god dag! Nu sidder jeg 
og ser Projekt Kærlighed på DR HD, mens jeg sidder og tænker på hvad jeg
får i julegave.... jeg er så forfærdelig til julegaver! 
Selvom jeg er 17 år gammel undersøger jeg stadig hvad jeg får i julegave,
jeg er så dårlig til overraskelser! Jeg kan finde på at åbne gaver, og pakke
dem pænt ind igen, så nu gemmer min mor mine gaver.... det jo ikke fedt!
MEN JEG FINDER DEM, HÆHÆHÆHÆ.... 
Og igår kom min Onepiece Jumpin og de smykker jeg vandt på trendsales!
OMGGGGGGGG; det bliver jo skønt at flashe lidt diamonds, og slappe
af i min Jumpin på skiferie! Det er jo skønt, skønt, skønt!
IT'S AAAAAAL GOOOOOD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar